valborg

Korrigering: Det blev ingen mikis, ingen brasa och ingen grekmat i torsdags. Greken hade stängt så det blev exelle istället. När vi hade ätit klart va klockan runt 21.30, och då va ja så trött att ja it orkade göra nåt alls. Så det blev en bra film vid namn the notebook som gick på svt, och efter det sömn! Så sorry babe att vi inte dök upp... men ja va så slut!
puss



Helt slut i skallen av värmen på jobbet, samt att min fötter är som små ihjältrampade limpor just nu. Plattfot och öm. Jag måste nog skaffa såna där gummi/silikon-sulor å ha i skorna. Just nu väntar ja på att mannen ska komma hem, å sen gå ner till greken å köpa fettig mat. Innan jag gör något annat. Tanken för ikväll är att, efter den fettiga maten, glida ner till mikis en sväng och sen gå å kolla på brasan vid sjön. Lugnt och städat. Tråkigt skulle nog några resonera. Speciellt dom som kommer va fulla ikväll ;-)

Jaja, jag ska iaf va nykter eftersom det blir dunderfest i alvesta på lördag, då johans polare anders fyller år! Och tvådagars är ett minne blott, även om det är en dag emellan!

Peace


Shit, blev i skrivande stund varse om att jag måste ha blivit gammal...

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej Babe! Det är lurre, jag hade inte räknat med dig ändå. Ska vi dra en DH på tis? Sofi ville vara med en sväng :) Puss och kram <3

2009-05-04 @ 09:43:36
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mika

Snygg internationell style, babe *host host - jag citerar: "jag börjar bli gammal, hehe

jo, DH is on.. mi casa oder su casa?"
:)* puss

2009-05-04 @ 11:06:56
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0