lite trivia om mig då..

Var kommer du ifrån? Född & uppvuxen i Rasbokil, Uppsala och sen flyttade vi till Piteå. Till Växjö flyttade jag 2005.
Heter? Zandra med Z
Hur gammal är du? Fortfarande bara 26
Tycker du om någon just nu? Oo ja!
Jag samlar på? Töntigt att säga, men minnen i alla former!
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? ja de ä zandra eller hallå!
Vad ska du göra ikväll? Vänta på Johan samt dricka juice
Vad ska du göra imorgon? Jobba & kolla på DH
Var vill du bo när du blir stor? Helst i ett gammalt mysigt hus, men framförallt ska det vara personligt!
Vad vill du bli när du blir stor? För många saker för att hinna med allt
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren Laddar du ner musik och filmer från internet? Spotify, så nej!
Bär du glasögon eller linser? Glasisar då & då
Har du piercing? Nej
Öronen? Hålade sen 5-års åldern
Har du tatuering? Tyvärr
Vill du gifta dig? Mja, inte i den bemärkelsen. Jag vill ha klänningen, mannen och festen med alla våra nära & kära, men det behöver inte vara ett "riktigt" bröllop. Sär, jag vet :-)
Vill du ha barn? Ja, och lite för mycket vissa perioder
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Medelmåtta, när jag väl lagar...
Gillar du att dansa? Klart!
Vilken är din favoritglass? Bägare med melon, choklad och daimkulor eller ICAs vanilj med krossad choklad!
Tror du på ett liv efter döden? Jå, jag gör ju det.. jag å syrran ska ju spöka för varann när nån av oss dör så :-)
Är du morgon eller kvällsmänniska? All day long-människa
Vilken ögonfärg har du? Ljusblå
Vilka hårfärger har du haft? Blond, brunt, rött för att nämna några
Är du beroende av något? Snus, johan, sängen & cykeln bla.
Har du kysst någon under den senaste veckan? Varje dag

Den här utmaningen fick jag av fröken Jennie, och ni som känner att ni vill kopiera och upplysa oss med lite spännande info om er själva, får gärna göra det :-)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Mjaa... Med tanke på att jag JOGGAR sjukt långsamt är det nog ingen bra idé! Har sämst kondis, haha! Puss

2009-04-21 @ 17:25:47
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0