helgen

Helgen har varit fin. Kanonväder och lite lagom mycket att göra + att jag varit ledig så det faktiskt har gått att göra saker :-) I lördags var jag hos johans mormor & morfar med smörgåstårtan som skulle förtäras senare,  och sen kollade vi på johans match. Efter matchen åkte hela gänget tillbaks till mom & mof, åt tårtan och firade johans mamma som fyllt 50. Kvällen blev rätt sen efter ännu mer fotbollstittande (manchester united - tottenham) och vi kom väl hem runt nio på kvällen.

I går gjorde vi en liten utflykt till arabybadet där det blev solning i gräset och glass på golfbanan. Vem hade trott att växjö hade ett sånt smultronställe som arabybadet? Det va jättevackert och ligger superfint precis efter golfbanan... där ska då jag ligga å pressa i sommar istället för på evedal :-)



På kvällen fick jag ett ryck i shop-tarmen och kollade på nelly.com, och hittade en massa fina kläder på deras superrea. Blev lite snål och struntade i att beställa. Fick ett återfall nån timme senare när jag tänkt över det och kände att jag bara måste ha klänningarna jag hittat. Tack och lov var två av dom slut, så det blev bara en klänning av koolaanna + en jacka från resteröd :-) Hoppas dom passar!

Imorrn är jag ledig, så då blir det kvalitetstid med johan. Laga cykelpedalen, gå till banken, köpa pollenmedicin och annat skoj och tillslut fotbollsträning 17.30 ♥

Kommentarer
Postat av: barro

Haha, nope, ingen bulle på ett tag, borde f.ö vara omöjligt också. Hoppas jag. Tusan då, jag hade velat beställa hem en klänning från nelly, kunde ju ha sam-köpt. Pusspuss

2009-04-28 @ 08:58:44
Postat av: Mika

Blev morsan glad för altantvätten? Arabybadet är skitnajs, konstigt att vi inte varit där innan. Fast det är wätt mycket folk där på sommaren :) Jag ska visa dig ett ställe som ligger i skymundan, som är jättemysigt! Jaa det var najs som fan! Men det är sjukt skönt att komma hem med. Drar vi DH ikwel? Wing mah sen! Puss

2009-04-28 @ 09:09:45
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0