fotboll fotboll fotboll

Dagen har varit suverän. Lagom med kunder, hunnit me allt jag skulle göra, glömde lunchen hemma så jag blev tvungen att åka hem och hämta = hann pussas lite me johan innan återfärd. Och sen fick jag göra det som jag varit superpeppad på sen soffes fest (eller egentligen ända sen ja slutade): Spela fotboll igen! Efter ungefär 10 års uppehåll gör jag nu comeback, och det va helt underbart. Känslan att snöra på sig pjuckerna, ute i gräset, i solen är fasiken oslagbart. Och jag va faktiskt inte så dålig som ja trodde att ja skulle va + att knät höll, så det va toppen. Ska bli ännu roligare när vi spelar första matchen i maj, då man kan tacklas och spela lite hårdare. Just nu vill man ju bara lära känna de andra och inte skada nån :-)

Såå, nu ska jag massera mina ömma fötter en stund!

Kommentarer
Postat av: pappsen

va kul att du kommit igång igen me fuzzball,du va ju ganska bra förr.Så du komer säkert bli hygglig igen,coolt/kram-kram

2009-04-19 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0