bra blandning och härliga färger


Sanderson Fabrics & Wallcoverings har kommit med en ny kollektion som känns nytänkande samt genomtänkt. Dels på grund av att mönstret ni ser på bilden är kul och lite udda, men också för att de finns i spännande färgkombinationer i hög kvalitet. Mönstret på bilden finns i fler färger, bland annat i mina favoritfärger rosa/lila och grön, och man kan få tillhörande tyger för att matcha lite kuddar eller dynor med tapeterna. Kollektionen heter Options och man får en lätt känsla av det numera omåttligt populära 50 och 60-talet. Enda nackdelen är att det är en papperstapet, vilket gör uppsättningen lite mer omständig och tidskrävande. Men som sagt, ska det va fint får man lida pint :)

Foto: Sanderson Fabrics & Wallcoverings

Idag hände förresten en konstig grej som jag inte råkat ut för innan.. Fick ett brev av posten som skrev att jag/vi hade fått ett brev skickat till oss, men som tydligen inte hade tillräckligt med frimärken på sig. Och eftersom brevet inte hade någon avsändare så måste jag betala 34kr för att kunna få vårt brev. Annars skulle det bara gå tillbaks till posten och aldrig öppnas. Först tänkte jag att det måste va ett skämt eller nåt, för varför skulle jag betala för att få ett brev? Men så tog nyfikenheten över och jag pröjsade.. det kan ju va nåt fint som syrran eller nån har skickat :) Är det nåt som vi inte vill ha ska jag nog allt be avsändaren om mina pengar tillbaka! Spännande :)
Hänt nån av er nån gång?

Kommentarer
Postat av: Elus

Nu blev jag allt bra nyfiken. Hör av dig direkt när du vet =) Puss

2009-04-08 @ 10:17:04
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Mika

Hmm... har aldrig hänt men nångång ska väl vara den första! Tell me later :) Puss

2009-04-08 @ 15:38:14
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: sis

jaaa undrar vem det kan vara från....

2009-04-09 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0