Coneheads vandring till Singoallas grotta

Helgen har varit lugn och skön. Hade väl eventuellt tänkt fara på mickes inflyttningsfest, men snutten avböjde snällt men bestämt med anledning av min krassa hals. Har haft ont i halsen i en vecka, och nu "äntligen" har den utvecklats till en riktigt torr och ihållande hosta. Sweet. Detta innebar att vi stannade inne, kollade på fotboll och frossade i diverse godsaker.

Söndag morgon var tillståndet i stort sett oförändrat, men vi hade bestämt oss för att ge oss ut på vandring ändå. Såå, på me regnställ, packa matsäcken och bege oss mot lammhults-hållet. Närmare bestämt Singoallas Grotta! Väl framme vid parkeringen, bjöd Singoalla på en ca 800 meter lång vandring uppför berget. Utsikten va otroligt vacker, ju längre upp man kom. Destovärre va ju andhämtningen något mer ansträngd än den skulle ha varit om ja hade varit i oklanderligt skick :)



Och idag är ja hemma från jobbet me huvudvärk, feber och hosta. Nu: äta lunch och begrava mig i andra boken av Stieg Larsson.

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Har också haft ont i halsen sedan tidigt förra veckan men det bröt ut först igår, wierd ju. Börjar jobba om fem timmar, känns inge vidare alltså men hoppas jag får vara hemma imorgon, behöver också kurera mig lite. Krya på dig!

2008-09-08 @ 12:14:11
Postat av: Mjukis

Va fan, jag är med sjuk efter den friluftslivliga helgen i Moheda. Jag förstår att du vill ha stuga. Denna helgen måste ha varit nått av det roligaste jag gjort på länge. Herre min je. Visst är jag snyggis i sydväst? Det är fan ta mig konstigt att karln är kvar ;) Puss puss

2008-09-08 @ 13:30:05
Postat av: Mjukis

Jaa man kanske gör det?! Fast det var tur att jag hade så mkt varmt på mig. För jag är sinnessjuk. WZ ska laga soppa eller gryta eller va fan det va té mah ikwel! mkt goddigt. Jag får se hur mkt jag har hunnit att göra med min uppgift i pedagogiken men jag hör av mah! Puss

2008-09-08 @ 16:43:25
Postat av: Mjukis

Fan, vikka natur människor vi är :)

2008-09-10 @ 20:40:01
Postat av: barret

Nope, inga saxar, bara en hårsnodd =) Mår du bättre nu? Pöss

2008-09-11 @ 12:13:33
Postat av: Mjukis

jaa men va bra... kände att ja behövde ändra lite! hoppas att ni får det trevligt i helgen :) pussis

2008-09-11 @ 14:24:56
Postat av: pappsen

vilka fina bilder,det ser jättefint ut där ni är,å ni ser åsså fina ut.jag ska fösöka skicka nå bilder från norge(beiarn)åt dej.kram-kram

2008-09-12 @ 17:13:18
Postat av: barret

Tråkigt som fan. O sökt jobb har jag gjort i flera månader, detta är bara det enda som hört av sig..haha. Noll självförtroende där liksom. Men aja, life is a bitch and then U die, heter det väl? =)

2008-09-14 @ 16:18:59
Postat av: barret

Jepp, har typ det bästa CV´t i småland, foo shoo! Skit samma, pallar inte tänka mer på jobb nu. Ska ner o leta jeans, hatar att köpa jeans för man hittar aldrig de där perfekta som man vill ha. Wish me luck :) Pussensnussen!

2008-09-15 @ 09:58:33
Postat av: Mjukis

jaaaa fast det var så typiskt, jag ville verkligen vara där sista kwelen. men men... vad är en bal på slottet och christofer var så söt... :] asså ibland känns det FÖÖÖR bra med haina, nu går jag nästan bara väntar på att han ska säga att han vill göra slut suck. ärre inte det ena så ärre det andra. pussis

2008-09-15 @ 10:06:13
Postat av: Elus

hur går det med updateringen på denna sidan då??? Heeh. Puss hjärtat

2008-09-22 @ 17:38:23
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0