helsingbåå

Vad vore världen utan kontakter?
Min värld skulle iaf vara två par skor fattigare. Va nämligen en sväng till helsingborg igår å shoppade på Pumas centrallager, där dom hade allt möjligt för som mest 300kr. Förra säsongens överskott va till försäljning för alla anställda, och eftersom niclas (johans polare) systers kille jobbar på puma, fick vi följa me på denna eminenta utförsäljning :)

Jag hittade två par skor, en piké, mjukisbrallor, väska och löpardress för 900 pickadoller..Klarrt å betarrt! Synd bara att vi hade lite otur me vädret, annars hade man kanske hunnit se lite mer av staden än bara regndroppar.. men det verkade iaf rätt mysigt av det man hann se, så där får det nog bli nåt till besök nångång :)

Ikväll blire lugnt. Ska vara hemma å gosa me katten medan johan är på lagferre. Kanske får bli SATC-the movie en tredje gång.. eller så laddar ja hem en ny film helt enkelt?! Lugnt blire hursomhelst.

Man skulle tydligen ställa om klockan inatt också hörde ja. Så glöm inte det!

Hej ♥

Kommentarer
Postat av: barret

Ja men eller hur, its a small city =) Jag antog att det var så ni bekantat er, men samtidigt tänkte jag att man kanske inte lär känna sina kunder så väl? Å andra sidan kan jag tänka mig att de shoppat en del till renoveringen.. =)

2008-10-25 @ 22:53:20
Postat av: Mjukis

hej babe, najsiga grejor du fick tag i! jag vill med ha en tracksuit avis! Puss

2008-10-26 @ 09:01:24
Postat av: barret

DU! Dina skor är galet snygga.. som sagt, nästa gång fåru säge te innan ni drar! =)

2008-10-27 @ 13:49:56
Postat av: Mjukis

http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/inbrott-i-forrad-pa-backaslovskolan(938971).gm



ärre din brottsling som varit i farten igen.. dumjävel i så fall ;) Puss

2008-10-28 @ 14:34:04
Postat av: Mjukis

Ähh... jag vet inte vad som hände. Vi pratade om att flytta ihop + barn, du vet, och när han sa "va, vill inte du ha barn" så blev jag helt kall och kände mig helt fastlåst. Fick stark oro typ. Nu känner jag inte alls för att flytta ihop längre, utan tycker snarare att det är skönt att vi inte är på väg ens. Sen, som jag skrev, så vill/kan jag inte lova att jag INTE vill ha barn, det är mycket möjligt dock vill jag att han ska veta att chansen finns att jag inte vill ha det. För att förtydliga så vill jag inte att han ska bli förvånad när/om det händer. Men som sagt, det långt kvar och ingen av oss vill, förhoppningsvis, inte ha barn inom de kommande tio åren och jag får försöka bli vän med att bo ihop men någon igen. Att vara singel och bo ensam som jag har gjort att jag vill göra det med. Fan man ska ju, antagligen, bo ihop med någon resten av livet så då är det ju lika bra att göra det nu när man är ung. Ähh, fan. Så här går det runt i huvudet på mig. Bla bla bla... Jaa, jag längtar till lördag med, det verkar som att det kommer lagom mycket folk också :) Puss!

2008-10-28 @ 21:52:31
Postat av: barret

Jajje, hittade de perfekta fjädrarna, de är hos skräddaren nu och blir ihopsatta med ett hårband, hopas det blir bra! Har peruken kommit? =)

2008-10-29 @ 15:29:26
Postat av: barret

Haha, blev du också dålig eller? Jag syftade mer på att jag fick gå hem med min kräkandes karl redan vid 23.. Så kan det gå. Var ju jäkla kul fram tills dess iaf. Pöss

2008-11-02 @ 15:44:51
Postat av: barret

Eller hur, behöver en andra chans liksom! =) Han mådde vääldigt dåligt, kräktes på söndagen med..stackarn. Han hade ju knaprat migränpiller hela dagen så jag tror det var mixen med alkohol som var boven i dramat. "Jag är för fan alkoholkonsulent, jag vet hur mkt man kan dricka". Yeah right baby..hoho.

2008-11-03 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0