Fest på slottet - part une

Examensfesten var enligt mitt tycke väldigt lyckad. God mat och lagom med dricka, och det va kul att få se alla så finklädda och härliga. Tyvärr råkade vi förväxla våran kamera med Bosses, så det kommer mer bilder, när jag har varit och bytt kamera med henne i tingsryd på söndag! Om dom blev bra vill säga :)


Här är alltså ett litet hopplock av bilderna.. feels a tad egotistic, eftersom jag är me på i stort sett alla bilder..hm
Hoppas bilderna från vår egen kamera är av ett mer varierande slag :)


Innebandy idag strax efter 18, för dom som vill hänga på förresten!
Ses ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

ursnygga ungdomar,fan va kul me bal.Väntar me spänning på fler bilder.kram /farsan

2008-10-02 @ 20:32:28
Postat av: Mjukis

Heeej, varre jobbigt med Innebandyn :)? Hihi, men det känns så jävla bra iaf ju!! Jag är helt död i min kropp efter igår med. Det gör fan mah ont över allt. Jag är nog inte gjord för att springa... haha. Idag ska jag besiktiga min bil, wish me and it luck! Pussis

2008-10-03 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0