examensfesten - part deux

Nu har vi hämtat kameran, bara det en pärs i sig, i tingsryd hos Linda Bosse Boström. Av bilderna att döma sker bytet av kamera nånstans efter att Juan-Carlos har gått och vi fortsätter kalaset...

Hela helgen har varit ledig, så vi har bara tagit det lugnt. Gick på stan en sväng i lördags för att handla lite grejer för våra presentkort. Sen blev det midda och fotboll på TV i moheda, för att runt halv 9 glida vidare till mjukis å christofer som va på hans stuga en liten bit från moheda! Härligt. Vill också ha en stuga!
Idag är jag också ledig, så det blir att köpa present till Annica som har 30-års fest i helgen, samt att hitta nåt kul att ha på sig. Sen ska jag göraen smarrig middag, samt sköta om hemmet lite :)


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Najs att du fick din kamera tillbaka :) Bosse e hyvens hon ;) Puss

2008-10-07 @ 12:43:29
Postat av: Mjukis

Jag har valt att de ska vara så små för att det tar sån satans tid att ladda upp dem annars :) Pussis

2008-10-08 @ 22:52:55
Postat av: pappsen

vacker dotter,e stolt över mina barn.kram-kram.

2008-10-10 @ 20:44:48
Postat av: Mjukis

Jooo... jag ska tänka annorlunda. Nu för tiden ser jag det så här: VA KUL JAG OCH HAN SKA HAAAA :) Bra peppat av dig Zed men jag hade inte förväntat mig nått annat! Puss hjärtat!

2008-10-16 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0