Pite - part une

Befinner mig just nu som ni säkert vet i lilla pite, hos syrran å bengan å deras kotte olle. Kom i onsdags efter en något jobbig flygresa från växjö. Planet var nämligen försenat med ca 2 timmar från växjö, och landade på terminal 3 på arlanda ungefär 15.10. Mitt flyg till luleå gick 15.30. Detta innebar att min löpträning fick komma till användning på riktigt. För alla som känner till arlanda någorlunda, vet att det är goode långt från terminal 3 till 4, som luleplanet gick från. Sprang mao som en idiot genom korridorerna med resväska, stor handväska å täckjackan på sne till 4an. 10 minuter innan avgång springer jag uppför trappan och genom säkerhetskontrollen - som för övrigt kastade min svinbra och svindyra hudlotion för att den innehåller mer än 100ml - fram till gaten som får checka in mig på plats. Springer vidare mot planet, halft snubblar å trasslar till väskorna, fortsätter och kommer fram till planet svettig som en idiot. Hann i stort sett bara sätta mig å lägga väskan i hyllan, så börjar planet taxa ut. Fy fan. Inte kul. Men jag kom fram och det känns jätteskönt. Dock saknar jag älsklingen som blev kvar i växjö! Speciellt på kvällen när man vill mysa å klämma in kalla fötter under hans ben :) Som tur är har vi fullt upp me barnen. Imorrn äre lite partaj hos brorsan å utgång, vilket ska bli kul!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: barret

Nej nej, 2000nånting om året men det är ju typiskt att vi måste betala tillbaka 4000 till csn samma månad som både julkappar ska köpas OCH ozzys försäkring betalas. csn är det enda vi MÅSTE betala så allt annat får vänta..

Hur är det med dig, hemma ännu Hinner vi ses ngt innan jul? Puss

2008-12-04 @ 21:40:09
Postat av: barret

Nej nej, den ligger på 2000nånting om året men just denna månaden måste vi betala tillbaka 4000 till csn och köpa julklappar med. Typiskt. O eftersom csn är det enda vi MÅSTE betala får allt annat vänta.. :/

Hur är allt med dig, hemma i vxö ännu? Hinner vi ses ngt innan jul? Puss

2008-12-04 @ 21:41:59
Postat av: Mjukis

Tack Zed... Jag kände att jag har varit lite neg. i min blogg ett tag så jag tänkte bre på lite! Jag känner mig bra -äntligen. Fattat att för ett år sen satt jag hos psykologen och var jätteledsen!? Gudars så livet kan förändras, visst? Och vare sig jag vill eller inte så har jag mycket att tacka Christofer :) Han är som bra för mig! Jag messar på sön om det blir nåra bullar :) Puss och kram från en glad och mjuk Mjukis!

2008-12-05 @ 16:22:56
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Mjukis

Du kände att det inte fanns nån två på resan Ir ;)?? Hihi !! Ses ikwel, bönan :)

2008-12-09 @ 12:58:15
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0