Potpurri

Fick tillbaks min tenta i ledarskap idag... resultatet va ju inte riktigt vad jag förväntade mig, eftersom jag trodde att jag åtminstone skulle kamma hem ett G. Men inte det. Tror det har med karma att göra, eftersom jag va övertygad att jag skulle få IG på tentan i strategiskt inköp (eller vilken kurs det nu var) men lyckades få godkänt av nån anledning. Det kom nog tillbaks å bet mig i rumpan denna gång! Hoppas bara att tentan på torsdag går bra, inte för att jag tror det men... kan ju som sagt alltid hoppas!

"Förkylningen" eller vad det nu är, kan bero på katt-och-pollen-kombinationen, så nu har jag köpt nån medicin som förhoppningsvis hjälper. Måste även medicinera katten, för idag hittade jag den första fästingen för året...iiiii. Lite tidigt el? Kan dom inte bara gå å dö? Utrotas totalt.

Helgen blir av blandad karaktär. Lugnt ikväll antar jag, jobb imorrn på dagen, och födelsedagsfest hos Soffipropp på kvällen. Det blir kanenas! Ska dock hålla mig till ett mindre antal öl än vanligt tror ja!

Jo just ja.. vi har fått lägenhet nu också, för dom som inte vet. Blev en 3a och vi får flytta in den 1a maj. Så nu finns det ingen ursäkt om platstillgång för dom som vill hälsa på, men aldrig får tummen ur :)

Puss å hej ♥



Kommentarer
Postat av: carrobarro

Äru kattallergisk? nee, vad tröök hörrö. Och grattis till lgh, vart ligger den? Ses på lördag snyggve! Puss

2008-03-14 @ 16:10:35
Postat av: z

njaa, ja vet ju it om ja är det.. men nu efter 2 dagar på allergimedicin så nyser ja liite mindre iaf.. Hoppas att det är gräs/pollen som katten drar in isf, som gör mig sjuk, å inte han :)

2008-03-15 @ 18:33:15
Postat av: Mickan

Grattis till er! Vad roligt=) Vart ligger den nånstans då?

2008-03-17 @ 15:37:28
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Mickan

Jaha! Då vet jag, vad skoj! Jo tack allt är bara bra med mig! Hur är det med dig? Har förkylningen gett med sig? Kram!

2008-03-17 @ 19:25:08
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0