Bonjour tristesse

Vaknade kvart över sju idag av att katten va extremt gosig + att flickvännen stod å skrek utanför. Öppnade så hon kunde komma in å leka, å gick å la mig igen. Ganska snabbt var det fullt slagsmål i lägenheten, plus att solen strålade in, så det va ju bara att stiga upp! Tänkte sova länge idag eftersom jag inte börjar jobba förrän 12, men det sket sig. Så nu har jag haft en extremt långtråkig förmiddag där jag inte gjort många knop.

Igår va förresten en historisk dag. Kan nämligen berätta att jag fick med Elin å Annica ut på en joggingrunda för första (och förmodligen sista) gången :) Har nog aldrig varit så o-svettig efter en runda på vägarna..haha! Nåväl, bättre än att it röra på sig alls. Somnade iaf gott i hopp om att aktiviteten skulle göra mig frisk igen.. Vette fan vad som är fel. Snorar och nyser igen, så ja antar att det är förkylning på gång IGEN. Eller så är det pollen eller nåt annat?! Jobbigt är det iaf..

Nu blir det dusch och mat, sen jobb. Morgondagen blir förmodligen likadan, förrutom att jag ska till moheda efter jobbet. Skönt!

Abrazo mi amigos ♥

Kommentarer
Postat av: carrobarro

Det är såååå synd om oss sjuklingar.. Hoppas du är frisk på lördag iaf, då äre kalas! Puss

2008-03-11 @ 15:01:56
Postat av: z

jaa de hoppas jag att vi är.. annars lär man väl va hur seg som helst :)
puss

2008-03-11 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0