20.45

Reklampaus för klåparna Simon & Tomas.. alltid lika kul att se vad dom åstadkommer. Undra vad andra inredare tycker om deras verk? Dagens avsnitt bjuder iaf på allsköns skrikande färger, fejk-fjärilar på väggarna och ett medium som driver ut onda andar... I rest my case.

Dagen i övrigt har varit till belåtenhet. Bakläxor och Optimal orderkvantitet till frukost, Seinfeld till lunch och middag, Forrest Gump till kvällsfika. Slingat håret, sprungit lite och handlat på willys. Pratade med Kärnhem idag också, så förhoppningsvis får jag min praktik där. Bara inköpschefen kan övertala VDn att jag behövs! Hope hope.

Helgen bjöd också på en del intressanta grejer. Ena kassan på striddes blev länsad på sedlar i fredags, jobbiga kunder som aldrig ville gå hem i lördags + en karatefylla á la zandra på kvällen. Inte bra, inte bra. Bakis-söndan blev inte heller så lugn å fin som jag tänkt... men vad gör man?! Fick iaf spendera den med den jag helst ville spendera den med!

Kram banan ♥



Kommentarer
Postat av: barro

Pussy galores??? :)
Hoppas allt är braaaoo. Vi ses ju till soffes Bdayparty om inte förr!
Pusspuss

2008-03-04 @ 08:57:52
Postat av: z

jepp, ett litet in-joke mellan mig å johan :)
jo allt är fint, bara less långa dagar.. hur är det me dig?
självklart syns vi hos soffe, om vi som sagt inte gör det innan! pusskram

2008-03-04 @ 19:16:12
Postat av: Mjukis

hhaha jag menar det :D va fan lixom. men jag gillade henne som föreläsare. det var himla intressant! pussis

2008-03-06 @ 20:38:27
Postat av: z

ja de vare.. synd att ja behövde jobba efter lunch bara! puss

2008-03-07 @ 08:15:16
Postat av: Mjukis

Jag ska plugga meeer så jag kommer garanterat att stanna ett halvår till i stan :) Jippi :) Kolla bilden från dagen efter. Lite sletna ju :D Pussis.

2008-03-11 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0