Midsommar

Blev tillslut bestämt att vi skulle va på JTs stuga i Moheda, som förra året. Blev först lite sill (fiskpinnar för mig) till lunch hos Johans föräldrar samt lämna av lillgrisen, eftersom han inte går så bra ihop med Ronja. Runt två anlände vi dock till stugan där det blev mera mat och förfriskningar såklart. Hyfsat bra väder, vilket gjorde att vi detta år kunde vara lite mer utomhus, med bland annat kubbspel på agendan. Sen blev det grill, pilkastning, fotboll på TV, korv till nattamat och naturligtvis mer förfriskningar, vilket kanske syns tydligt på dom sista bilderna av mig å mikis ;)

Supertrevligt måste jag säga.. mådde därefter i lördags också!
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Mjukis

Det är väl Ronja som inte går så bra med Brassen, han skulle ju aldrig göra nån illa?! Pussis å tack för det sjukt snygga bildewa :)

2008-06-23 @ 13:52:28
Postat av: pappsen

snygg bild på slutet,verka va slutet för dej me,vi ses snart,kramar--- pappsen

2008-06-23 @ 20:29:39
Postat av: gipsblöjan

Hur passade gardinerna?? Pössen

2008-06-24 @ 16:09:00
Postat av: Mjukis

Du är utmanand. Kolla min blogg; kategori challanges. Puss

2008-06-26 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0