Första doppet

Japp, det kom igårkväll med min älskling! Efter bråk med punkterade cyklar, efter promenad i skog och mark och efter att ha övervägt om vi ens ville bada, blev det tillslut Evedal där vattnet var rent och solen sken. Som den landkrabba man är, var det inte farligt alls... trodde vattnet skulle skitakallt, men det va faktiskt riktigt skönt. Tog en liten simtur ut till bojarna och sen lite plask å lek såklart. Underbart och vackert.

Nu är jag förresten klar med projektarbetet.. lite korr och småpill kvar och sen blir det inlämning. Jäkla skönt, hoppas att ja klarade omtentan också!

Nu blire kaffe på ballen, lunch och sen beställa nya sängar. Kommer ju sova som en prinsessa!

Fint ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

vad härligt,sommar,bad,sol+ en ny säng,kolla såre inte ligger nån ärta under madrassen ba.pussa&kramar

2008-06-03 @ 16:36:58
Postat av: carro

HÄRLIGT! Jag vågade mig inte i vattnet på evedal i lördags men andreas badade och han sa att det var svinkallt.. ja vänter te midsommar när jag e i skärgårn! Pussen på söten!

2008-06-03 @ 17:26:17
Postat av: z

hehe, nä de får vi hoppas att det it gör, vore it så skönt.. du får dock mer än gärna chippa in på sängen om du känn för de ;)

kram kram

2008-06-04 @ 10:35:50
Postat av: gipsblöjan

Vaaa, vad hände med att ta det lugnt pga jobb då?? hahah, säämst. Jag har, en vinare till trots, mått bra idag, svettats sjukt mkt bara.. Pussen

2008-06-07 @ 22:36:56
Postat av: Mjukis

Jag menade ju satc först, sen menade jag fotbollen :) Hehe, det är lurre, men fan va du har börjat toffla senaste tiden. puss

2008-06-11 @ 08:55:52
Postat av: Mjukis

Menade allmänt. Jag är glad för din skull men mitt ego saknar dig! <33 Och sen kanske det har blivit mer påtagligt när både du och Elin har fallit bort lite.. :)Men va fan, det kunde ju ha varit värre... Finns ju de som försvinner helt.

2008-06-11 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0