Stilltje

Va nåra dagar sen jag skrev nu, för ja vette fan va ja ska skriva om för tillfället.
Har varit lugna puckar sen nyår, bara tagit det lugnt, gått på stan, hängt me tjejerna och johan. Hittat lite nytt till garderoben och ett par skor. Jobbat. Sett film osv.

Jo just ja.. en av kioskarna i pite brann igår och ägaren till kjorren brann inne. Det var tydligen rån-mord eller nåt för han hade blivit skjuten först, innan nån tuttade eld. Helt sjukt.. I lilla pite. Vet inte riktigt vem ägaren är, men en gammal polare jobbade där, så första tanken var ju att det var han som brunnit inne. Hemskt iaf.

Helgen har som ni säkert förstår varit lugn och skön. Var hos elin igår på dan och käkade scones, sen hem å laga middag till mig å johan. Sen blev det tv å promenad i snålblåsten. Skönt. Ikväll blir det ner på stan å lira lite biljard, så de blir kul. Hoppas bara att jag vinner. Dock inte så säkert, när jag möter en naturbegåvning i alla ämnen.
Hope hope iaf :)

Hej

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Fan det suger att vara singel. :( puss

2008-01-05 @ 21:16:35
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: Mjukis

Haina Johan har ingen chicodude som vill ha en tjej som behöver tas hand om AHHAHAHAHHAHAHAHHAH :D

2008-01-05 @ 21:17:29
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: barret

Kul med biljard! Vilka spelar du med ikväll? Vi får ta en biljardkväll allihop snart! Puss

2008-01-05 @ 22:48:32
Postat av: z

mikis: du kan få niklas säger johan!
barro: klart vi ska dra ihop ett gäng å spela.. nu har vi ju tjuvtränat jag å johan :)

Jag vann btw..tjohooo!

2008-01-06 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0