Lady cracker needs to butt up!

Blir tokig på personer som inte kan köpa längre tröjor som täcker eventuella springor i den bakre, nedre regionen. Eller varför inte dra upp byxorna liiite till?
Idag, som många andra gånger har jag haft, inte nöjet, utan olusten att stirra in i en sån springa på en viss person. Å grejen med dessa cracks är ju att man inte kan undvika det heller. Speciellt när det är så påtagligt och rakt framför en. Det enda man sitter och tänker på är: måste... sluuuta... tiiiitta.
Och: måste... sluuuta...bli... irriteerad! Men går det? Nope.
Har bara lust att skrika ut att denna ska dra upp brallorna el börja slita ner tröjan!

Anyhoo.. har som ni säkert förstår haft föreläsning idag. Handlade om interkulturell kommunikation, och var faktiskt rätt intressant. Blev mycket diskussion och samtalande vilket faktiskt höjer betygen för föreläsningar rejält. Orkar inte med dom lärare som bara står å pratar och "glömmer" bort att involvera studenter i ämnet. Efter skola blev det upp till systemet för att anskaffa diverse alkoholhaltiga drycker, eftersom det blir lite fest här på lördag!

Nu blir det disk, å soffan en stund innan jag ska till annica för lite kycklingsallad å promenad runt sjön. Stabilt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mjukis

ni är roliga ni. nu är jag skittrött. david dödade mina ack så små muckler idag på bodypower'n. sjukt trött. läääääääääängtar till lördag. jag ska bli sketful och lagom full. kramis kramis

2008-01-10 @ 22:13:53
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: barret

MIKIS, du måste dra opp byxorna! Hahahaha! Puss

2008-01-11 @ 09:32:40
Postat av: z

jaa mikis, nu skärper du dig ;)
Ses imorrn hörrni..hoppas på båda iaf!
pussar

2008-01-11 @ 21:41:39
Postat av: Mjukis

men jag får ju svarre om jag drar om dem mer AHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAAHHA JAG ÄR SÅ JÄVLA LACK ZED! I'll tell u later. FUCK.

2008-01-12 @ 11:15:42
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: Mjukis

Taaaack för igår, Babe! I had the time of my life :D Kramis & Pussis

2008-01-13 @ 17:14:21
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0