Tillbaka i etern

Har visst glömt att skriva på ett tag... har haft fullt upp å inte riktigt orkat sätta mig å slänga ner nåra rader.
Tackar ändå ödmjukast för att ni lyckas fylla kommentarfältet trots bortavaro :)

Sen senast har jag hunnit me sthlm i dagarna tre. Jobbade för TMS på elektronikmässan i Älvsjö förra veckan. Var hyfsat långtråkigt, men kul att få prova på iaf. Hotellsängen å frukosten va nog höjdpunkten på hela resan, samt besöket till Texas Longhorn vid Hornstull, där det blev en "Ladies", alltså 200g kolgrillat kött, majskolv, rökig bbq-sås, pommes, sallad å två iskalla öl. Smarrigt så det förslår!

Har ju också hunnit va förkyld, men det börjar faktiskt bli bättre. Hoppas att jag är helt återställd till på fredag då jag å johan drar till de norrländska vidderna för lite familje-häng kombinerat me snö, skidor och förhoppningsvis en dos sol. Fan va fint de blir!

Veckorna i övrigt har gått åt till att jobba, va i skolan, leta lägenhet, festa, kolla på fotboll/handboll osv. Inte illa alls måste ja säga.. men de ska blir riktigt skönt me 5 dagars semester!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Don't stay away too long, girl, I'm gon miss u! Puss

2008-02-04 @ 16:51:03
Postat av: z

hehe närå, blir bare till på ons.. så jag måst no ha lite tenta-info sen när ja är tillbaks!
puss

2008-02-04 @ 17:45:38
Postat av: barro

Låter som allt flyter på kanenas iaf! :) Ses om nåre timmar döh! Pyss

2008-02-05 @ 09:59:42
Postat av: z

sorry att ja it kunde haka på er när ni skulle fika.. blev tvungen att hoppa in å jobba! Får göra ett nytt försök när ja är tillbaks :)
Hoppas det va smarrigt iaf! Puss på er

2008-02-05 @ 19:19:08
Postat av: barro

Saknade dig juuu! :)

2008-02-05 @ 19:23:30
Postat av: Mjukis

JAG VET. Jag är ashet å brallorna är soooo NOT! Min nya livsfilosofi! :) Babe, varför kom du inte på fiiikan? Fick du inte lurre då? Pussis :)

2008-02-06 @ 11:34:37
Postat av: z

precis! Nä ja hade bara en halvtimmes lunch.. va så få på jobbet så jag kunde it va borta en hel timme, tyvärr! Raincheck :)
pussar

2008-02-06 @ 18:36:27
Postat av: Mjukis

Men Babe, du & Elin får gå till Grace eller Delux ju :) Vi kan ju förfesta ihop, right? Å JAAA, thank god för klorin... Ska köpa mig en flarra tror jag. Idag åt jag och David på Donken... Jag åt en sexbitar chicken mcnugget och en SIDE SALAD!!! Det är ju helt sjukt att jag inte åt nått mer flottigt?! Good girl :) Puss :)

2008-02-06 @ 20:40:29
Postat av: Mjukis

Imma miss u when you're doin Pite, Babe! :'(

2008-02-07 @ 15:26:21
Postat av: z

jag kommer sakna dig me :)
hoppas du får en fin helg så hörs vi!
pussar å kramar

2008-02-07 @ 18:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0