Pite-trippen

Har sedan vi kom hem inte haft tid eller ork att lägga upp lite bilder från Pite, men nu kommer dom :)
Det var superhärligt att komma hem en sväng. Har mest tagit det lugnt å varit me familjen, men hunnit me lite av varje. Min comeback som snowboard-åkare får dock vänta, va inte så lätt som ja trodde efter 10års uppehåll. Annars har vi åkt lite på längden, som gick bättre, kört skoter, lekt i snön å annat woligt!


Såå, de blev ju nåra bilder som ni förstår... och detta är bara en bråkdel.
"Creme de la creme" mao ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Åhhh va vackra bilder på solnedgången, det är ju så det gör ont i lill-maggen!!! Älskar dem! Å sikken fin täljstenskamin. Herregud. Ni verkar ha haft det fab, Babe! Har saknat dig så mkt! Pus pus!

2008-02-17 @ 20:07:14
Postat av: barro

Åh så mysigt, speciellt solnedgången som ovanstående skribent redan sagt :)
Brra, läste ditt svar på mjukis blogg om ferre kommande helg, förshoppningsvis utgång då, woolit - har ju inte festat ihop på länge. Puss

2008-02-17 @ 22:21:55
Postat av: z

joo de va himla fint å va hemma.. btw, solnedgången är en soluppgång.. klockan va 8.15 där ;)
Jepp, fest till helgen vore fint.. nu vare länge sen!
pussar

2008-02-18 @ 08:48:49
Postat av: Anonym

Åhååh...vilken fin soluppgång du har tagit kort på ;) hahah. Förstår att du haft det mysigt hemma, men vi är glada att du är tillbaka hos oss igen! Puss Puss

2008-02-18 @ 11:33:07
Postat av: Elusen

Hmmm...mitt namn komms inte ihåg längre påmin dator. Mysko! Men det var iaf jag som skrev ovan =) Puss

2008-02-18 @ 13:41:12
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: Mickan

Shit vilket najs hus! Och vilka landskap! When can I come?=)

2008-02-18 @ 23:19:56
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: z

joo de är rätt fint där.. bara att haka på nästa gång :)

2008-02-19 @ 10:30:31
Postat av: barro

Mjo.. fel ämne var det väl, så här i efterhand men å andra sidan skyller jag nog mer på vissa människors beteende och kommentarer. Två personer tycker jag har rätt att diskutera ngt utan att en tredje part helt plötsligt blir skitarg. Aja.. Not my kind of people helt enkelt, va ska man göra? :) Tycke f.ö att du är sjukt snygg i håret nu men det tor jag att jag sa i lördags med, haha.. Puss

2008-02-25 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0