Lasses sega gubbar...

Nej, jag har inte misstagit mig och förväxlat Lasse med Hasse. Det var bara så det kändes att sitta ett helt gäng på föreläsningen idag, när Lasse snackade om Ekonomisk Order Kvantitet, lagerräntor, frakter osv. Inte upphetsande för fem öre, och jag tror att de flesta håller med. Verkade inte heller som att han va så bekväm med pauser, med tanke på att vi körde två-timmars pass eller längre, plus att han drog över tiden med en halvtimme. Kanske va därför många ställde sig upp å gick kl halv fyra.. inklusive yours truly.

Veckan kommer väl för övrigt att se ut ungefär som idag... plugg och jobb i stort sett. Tanken är väl att hinna fara till älsklingen i moheda också, nu när han är borta för praktik i FYRA veckor, den skurken :)

Helgen va för övrigt kalas... fredan blev lugn å fin, jobbade på lördan på dan å kvällen blev det hemmafest hos mjukis... fullt ös, medvetslös ungefär! Lägger också upp lite från helgen, och låter bilderna tala för sig själva...



Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tycker att du tittar snett med ögonen -kolla bilden på máh när já ler. Snekäften :) Welcome to my world, girl :)

2008-02-26 @ 22:41:29
Postat av: z

haha.. sant förvisso, men din snekäft är ju bara charmig.. inte som mitt sneöga :)

2008-02-26 @ 22:53:51
Postat av: Mjukis

Klart den gjorde :D Mumma. Sen var jag och Alfons på biowio :D Han skämmer bort máh. Haha, ja fruktansvärt charmig ;) Pussis

2008-02-26 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0