new years eve - part une

Då var det äntligen nyårsafton och vi har förmodligen lyckats fucka upp det mesta idag. Dajmtårtan är gjord, vilken förmodligen kommer att  vara misslyckad eftersom att botten blev helt fel. Så jag gjorde en ny botten, som förmodligen också kommer vara misslyckad. Den tar jag hursomhelst med till johan & jennie och så får det bära eller brista. Vi har också lyckats mörda vår blender från OBH Nordica där glaset sprack.

Sen skulle jag naturligtvis göra mig fin i håret och slängde i lite ny hårfärg. Det blev grönt. Dumjävla jag hade köpt likadan hårfärg som ja använde senast då det blev grönt, utan att tänka på det. Så KÖP ALDRIG Garniers " Naturlig nyans". Den är sämst. Häpp, nu ska ja ta en tröst-öl och börja me fläskfilén... Gruvar mig bara för att fucka upp den också!

Gott nytt år, grönt nytt hår :)
Kommer me bilderna sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: pappsen

jag ska till ch å fixa filè,ja me.coolt me grönt hår,kramar/pappa

2008-12-31 @ 16:00:33
Postat av: barret

Asch då, jag håller med din far, coolt som fan med grönt hår ju! :) Ha nu en toppenkväll. Puss o gott nytt!

2008-12-31 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0