julen 2008

Nu är den över och jag måste säga att jag är oerhört nöjd även med årets jul. Spelade fotboll med killarna i sporthallen på tisdagskvällen när vi kommit till moheda, åt skinkmackor och somnade rätt tidigt. Julafton gick fort som vanligt... frukost, promenad, dusch, mat, kalle, efterrätt, julklappar och sen en revanschmatch i cash mot småbröderna waldestål. Vi vann!
Är också supernöjd med alla fina paket.. Fick bla en ny vurstingdammsugare från philips, strykbräda, örhängen, lakan, pengar, presentkort på expert & stadium och såklart vår resa till orust som vi köpte till varann! Så tusen tack alla ♥

Juldagen firade vi hemma hos oss med dom flesta från johans gäng. Hade skitkul, och det blev en hyfsat lugn hemmafest där utgång inte va så viktigt. Några försvann ut på krogen runt halv 12 och resten följde vi in till stan runt halv ett ungefär. Mår av den anledningen hyfsat idag ändå, vilket är skönt :)


Å så va sagan slut. Har haft en helt underbar jul tillsammans med min underbara man ♥




Kommentarer
Postat av: Elvan

Myspys. Jag hade dock önskat att min man var med mig i Viken, men så ärre när man har föräldrar i två olika städer nära varann.. :( Ska vi shoppa nån dag? Puss

2008-12-28 @ 10:17:52
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Elus

jag tänkte göra en crabfishpaj =)vi hörs ikväll. pöss

2008-12-30 @ 09:41:34
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Elvan

Du bist utmanad :)

2008-12-31 @ 12:58:58
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0