frisk som en nötkärna

Besiktningen gick finfint igår, fick en 1a och behöver därför inte komma tillbaks för vidare kontroller :)

♦ Jag är 161 cm lång och väger 53 kg - ett bra vikt/längd förhållande.
♦ Jag har hörsel som en nyfödd - dock är jag ju bra på att selektera.
♦ Kolesterol, blodvärde och andra blodfetter låg jättebra, samt sänkan.
♦ Det enda som va lite dåligt var mitt sockervärde - som var lågt ? - så nu kan jag äta karra me väldigt gott samvete :)

Såå, ville bara skryta lite och boosta mig själv en sväng till!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: barret

Där ja, alltid skönt att kunna äta karra med gott samvete :)

2008-12-11 @ 14:14:57
Postat av: Mjukis

Skönt att det inte var nått, hjärtat! Man ska inte måla fan på väggen trots att det är svårt! Jag har utmanat dig, kolla in; http://annamika.blogg.se/2008/december/challenge.html#comment



Puss och kram

2008-12-13 @ 09:15:15
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0