Uppdatering är på sin plats kanske?

Blev lite inspirerad av mjukis som gav oss en något detaljerad snabbresumé av senaste tiden i hennes liv. Bestämde mig därför för att uppdatera min blogg också.

Mestadels handlar det om jobb, eftersom jag den senaste månaden har varit stationerad på striddes ca 203 timmar. Där har det varit fullt upp med kunder (bra & dåliga) samt hembesök. Kvällarna har den senaste veckan gått åt till att lägga golv i köket (vilket blev swajnigt snyggt) och försöka komma på lite fler grejer vi måste fixa här hemma. Nu ska vi bara hitta tid till att köpa & fixa allt...

På grund av "duggregnet" här nere, har det heller inte blivit så mycke uteaktiviteter som ja önskar, så vi får hoppas att veckan som jag tänker ta ledigt på, bjuder på mer sol än vad som är brukligt här i småland :) Jag behöver det. Vi har ju kanske inte haft sämst väder här, men som ni säkert förstår så har jag jobbat när det varit fint, och dagarna jag varit ledig har det varit kasst. Sometimes you win and sometimes you lose. Typ.

Nåväl, jag ska inte klaga... livet är underbart ändå. Önskar bara att dygnen var längre, så jag hann göra mer efter jobbet. I helgen väntar dock Karl-Oskar dagarna, så det blir skoj!

Detta blev ju väldigt hattigt, men nu vet ni iaf varför ja varit wätt dålig på att uppdatera :)

Peace ♥



Kommentarer
Postat av: Mjukis

Problemet är att jag hatar att vara sån men nu ska jag fan sluta. Jag har börjat träna igen :) Gooo Mjukis ;) Ses till helgen kanske? Puss

2008-08-06 @ 15:44:06
Postat av: pappsen

jag blir så glad när du säjar att du e nöjd me livet,härligt å höra.själv e jag nöjd me att jag tog med bengan till hobergs i byskeälven idag,han fick sin livs första lax,på fluga 5,2 kg,han e åxå lycklig nu.nä nu blire en öl,e ledi i morrn me,ska hjälpa m+b me utbyggnaden.kram-kram

2008-08-07 @ 20:33:03
Postat av: z

jaa visst äre härligt när allt är perfa :)

Du får gratta så mkt till larren, måst ju va hur kul som helst för han! Går de bra me utbyggnaden el?

kramar

2008-08-09 @ 10:03:27
Postat av: Mickan

Jag tycker en bild på det där golvet skulle sitta fint=) Hoppas vädret vänder snart!=) Kramis

2008-08-10 @ 14:03:45
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0