lön, ledig och tattig

Jepp, idag kom lönen som naturligtvis inte överhuvudtaget kan stämma. Såklart. Men jag är iaf ledig för första gången på hela sommaren. I en hel vecka ska jag bara ta det lugnt, städa, fixa och göra sånt som jag har försummat! Har ju för övrigt beställt fint väder denna vecka också, så förhoppningsvis kanske vi kan åka iväg till öland eller helsingör nån dag :)

Just ja, skrev omtenta i ledarskap imorse också. Gick sådär. Skrapar väl ihop 5 poäng om ja har tur. Detta betyder alltså att ja förmodligen går om kursen till våren istället, om ja nu måste ha dom sketna poängen den här kursen genererar?
Omtentan i matte, som är förlagd till fredag, ska vi inte ens gå in på. Den är struken för min del..å så äre med det.

I helgen var det förövrigt Moheda-dagarna, som faktiskt va skitabra. Trodde att ja skulle ligga sjuk hela helgen, men ja lyckades sova bort minifebern och halsontet. Så lördag eftermiddag vevade vi igång audin, hämtade upp annica och for till den lilla byn. Hade däremot blivit lite miss i planeringen för herrarna, för ingen verkade vilja ställa upp med förfest hos sina föräldrar. Tack å lov ställde bonna-anders upp och lånade ut hans pappas företags fikarum. Så så blev det, Ahlins bygg fick figurera som förfestlokal :) Tror de flesta kände tatt-faktorn va ganska hög i början, men ju längre kvällen skred, desto obryddare blev man, och det måste tilläggas att jag hade en superhärlig kväll. Maskiner, plankor och arbetar-toalett till trots!


Tjip tjopp ♥

Kommentarer
Postat av: Mjukis

fan där hade jag trivts. jag kollar seriöst på hus i vislanda med gård :) mycket goodigt!!

puss

2008-08-25 @ 15:30:22
Postat av: carro

Haha, bra häng där, kul att ni gör det bästa av situationen liks.. :) Vi ses på lördag snuttan!

2008-08-26 @ 21:54:12
Postat av: barret

Duuu. vilket nummer bor ni på? Puss

2008-08-28 @ 20:50:21
Postat av: carro

Nee, kommer solo imorgon. Pussen

2008-08-29 @ 13:32:23
Postat av: lillstrumpan

Söt du e storstrumpan :D

2008-09-01 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0