Hänt i veckan

Då var det kanske dags att rapportera igen.. Fan att det alltid ska behöva gå två veckor mellan gångerna, men ja ork bara it ;)

Förra helgen var det ju Karl-Oskarfirande i staden, som även detta år blev superlyckat. Förra året va ju syrran å bengan här och jag gick på nåt slags super-rus för att ja skulle träffa johan för andra gången. Och eftersom det gått ganska precis ett år sen vi träffades första gången, spenderades fredan åt 1-årsfirande med buffé på Akropolis, nån öl i tälten nere på stan och sen hem å kolla på film å käka godis :)

Lördan blev värre: Fest hos sofi, utgång på stan, karusellåkning, muffinskäkande, hångel och en jävla massa öl. Söndan va värst av dom alla...


Veckan som följt har varit av lite blandad karaktär.. Fick vår alldeles underbara nya säng i måndas, hunnit få upp lite grejer i lägenheten samt en dos missförstånd och grinighet (förlåt min skatt för det). Jag har även jobbat, vilket som ni säkert förstår, börjar bli något slitet just nu...(AKA jag måste ha ledigt. NU, helst.) Får dock vänta nåra dar till.. ska bara jobba mån-lörd, å sen ska ja va ledig en hel vecka! Skönt.

Denna helg har däremot varit väldigt lugn å fin. Fredag blev det mat, promenad, Jönsson-ligan och en massa mys. Jobbade igår på dan och efter det åkte vi till moheda för att kolla på fussball. Kvällen spenderades med tårt -och kakbakning eftersom vi skulle fira johans mormor som fyller 75 idag + att älsklingen fyller år imorrn. Så idag har vi varit ute på Villa Vik och ätit med hela familjen, och sen hem hit för lite kaffe å tårta :) En superhärlig helg.

Nu börjar däremot söndasångesten infinna sig...
Ha det fint mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

jag läser dina inlägg med glädje varje gång,å de lika kul jämt.hälsa å gratta johan med,kram-kram

2008-08-18 @ 19:53:12
Postat av: Mjukis

hahhahha menarru att jag är lite utsvävande... fan man kanske inte ska skriva sånna saker i blogghelvetet?

2008-08-18 @ 20:16:59
Postat av: Elus

jag håller med far din. å jag är ju inte mycke bättre än du på å skriva precis. blir lixom inte av. Men som sagt, alltid lika roligt å läsa =) Pusss

2008-08-18 @ 20:44:55
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: z

jaa, man får skriva när man ork.. typ :)

mjukis: alltid lika kul att höra om dina bravader!

har ju inte gett ditt lösen till jehova så..hehe

puss å kram

2008-08-19 @ 22:21:51
Postat av: MJUKIS

babe! matten är en sak som är svår ju.. vilket betyder att jag inte kommer att klara den.. för att citera satc: u wanna quit? :) Puss

2008-08-21 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0