Ha den äran till mig...

Blev väckt i ottan av min skatt, som kom in med fyra ljus i en banan med en gullig födelsedagslapp på! Jag dog :) Sen fick ja paket, som innehöll min swajnigt braiga hudlotion samt ett paket med Stieg Larssons trilogi... hur bra som helst!

Efter frulle blev det en promenad och lite städning här, inför den stundande festen. Har även fått en receptbok av systeryster samt pengar av min kära familj, så nu blir det en ny cykel. Tillsammans med presentkortet ja fick av johans föräldrar, bör jag ha råd med det :) Har även fått ett våffelgärn av mormor waldestål, så jag är supernöjd med paketen!

Nu blire att läsa lite från stickan och färga håret. Måste ju va fin ikweel :)

puss å hej, och tack än en gång för alla fina presenter ♥
(Återkommer med bilder och en redogörelse för kvällen när tillfälle ges)

ps. Jag har världens finaste kille. Period. Och nu ska ja gosa lite me honom tror ja!

Kommentarer
Postat av: barret

MYS! Grattis igen. Trillar in strax efter åtta blire nog, kalaaaaaas!

2008-08-30 @ 18:58:35
Postat av: Mjukis

Klockrenaste festen ever :)

2008-08-31 @ 15:01:56
Postat av: carro barro

babe, så kul igår, thanks to the two of you! Sjukt fet "lägga" med :) Pöss!

2008-08-31 @ 17:42:16
Postat av: Mickan

Tack för igår sötisar=) Tavlan saknades inte när ni vaknade imorse va för hos mig var den då inte=/ haha! Hoppas ni fick gott käk i magen inatt dårå=) Ha det riktigt fint och grattis igen! Kramar

2008-08-31 @ 21:43:47
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

Ja nu väntar jag på lite bilder från den klockrenaste festen ever!!! Hoppas du hade kuligt strumpan. Sakken dä. pus pus

2008-09-01 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0