TGIF

Fredag idag och jag är ledig! Jobbar imorrrn och har jobbat hela veckan på "praktiken" på striddes. Går faktiskt skitbra, jobbar i butiken vissa timmar och dagar å sen med mitt projektarbete resten av tiden. Känns skönt att kunna bestämma jobbtiderna själv litegrann.

Idag tänkte jag mest ta det lugnt, gå en sväng på stan kanske å sen fika me flickorna ikväll! Har dock en hyfsad träningsvärk i magen å benen (eller snarare kramp), av lite övningar efter joggingrundan igår... så vi får se hur det utvecklar sig under dagen!

Helgen i övrigt är väldigt öppen och oplanerad.. förutom jobbet imorrn då. Känns bra me lite ta-dagen-som-den-kommer faktiskt! Man har ju ändå ångest på söndakväll :)

Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej igen....har tänkt lite på det du skrev om Denis...och det kanske inte är så bra att du lämnar ut honom på nätet där vem som helst kan läsa, jag vet att han kommer o försöka och kämpa igen och att han vill inte att någon ska veta om hans tidigare missbruk och vad han har gjort och därmed kommer att bli upprörd med tanke på att han är den ända i hela sverige som heter så. Som jag skrev tidigare du får gärna kontakta mig på [email protected]
finns saker jag skulle vilja fråga dig oxå angående hur länge han kommer att sitta nu osv....vänlig hälsning Nicole

2008-04-04 @ 14:18:04
Postat av: z

hej hej.. nä det är klart, jag kan ta bort inlägget där hans namn är me! Vet faktiskt inte så mycket annat om honom, vet tyvärr inte heller vad han fick för straff.. mvh Zandra

2008-04-04 @ 16:43:43
Postat av: Mjukis

Shoo Babe! Jag vet inte vem det var hon fick med sig hem men de har haft ihop det sen innan... =) hihi. så ensam gick jag igneom stan :( Puss å hoppas att du haft det bra !!!

2008-04-13 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0