Moster Zed

Jahapp, då har man blivit moster också till en jättesöt kille, eventuellt vid namn Olle.. Lillstrumpan klämde nämligen ut en liten rackare i söndags! Allt gick fint och alla mår bra tack å lov :)

Här är den lilla korven!

image211


Helgen va som väntat lite nervöst, men helt underbar... Tog det piano på fredan å i lördags åkte vi ut till moheda för lunch och sen titta jag på johans match. Kvällen bjöd på öl-spel och trevliga konversationer, innan vi åkte till Alvesta för rinkdansen, som vi sket i när vi såg den ringlande kön. Åkte hem igen och sov. Skönt, men ändå synd.. hade ju varit kul å dansa lite mogendans för en gångs skull :)

Denna vecka blir väl något kaotisk känns det som, flyttar på onsda kväll och tors... ska hinna packa, jobba och inte att förglömma: Plugga till tentajäveln på lördag! Sen äre födelsedagskalas hos casa de mikis, med utgång på los terassos som följd.. de blir najs de!

Häpp, nu skare tvättas!
puss å hej ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Guuud vilken söt rackare!

Ser fram emot lördag, foo shoo. Pusss

2008-04-29 @ 20:23:07
Postat av: z

jaa visst är han :)
Jepp, jag me som.. ska bli kul som fan, mycke folk blire nog också!
puss

2008-04-30 @ 09:10:04
Postat av: Mjukis

Sikken kotte hörru :) Najs! Hoppas Millan mår som en prinsessa! Faaan, jag är så suuugen men jag tror att jag kommer ångra mig imorron... FUCK! Varför pluggade man inte när man skulle? Går flyttandet bra? Puss

2008-05-02 @ 16:14:29
Postat av: pappsen

jaaa han e skit fin,föresten frida&andreas ska å ha i okt.håppas flytten funkar bra/kram-kram

2008-05-03 @ 16:35:01
Postat av: z

neej, men va kul att dom ska ha! hoppas göran överlever så han får se den bara..
Flytten gick jättebra, så nu har vi hur stort som helst här :)
Alla är välkomna för inspektion!
kram kram

2008-05-04 @ 11:19:06
Postat av: Nahoj Låtsedlaw

Tack för att du finns!

2008-05-06 @ 21:50:03
Postat av: Mickan

Sicken sötis!! Kan ju kolla hur länge som helst på de där små krabaterna=) Fin lya ni hittat, hoppas ni kommer trivas=) Vart ligger den? Hoppas allt är bra! Kramar!

2008-05-08 @ 16:35:46
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0