Win some, lose some

Efter en utmattande fredag på TMS kom jag hem runt 17 snåret, efter att först ha skjutsat hem Irene. Fastän att dagen var seg och jag var trött, hade jag tur på orderfronten och fick faktiskt nåra beställningar.. kanske inte genererade så mycke pengar, men de var skönt ändå.. Då vet man ju att man fortfarande gör rätt :)

När jag kom hem blev ja tvungen att ta hand om min bauta-disk.Tråkigt. När jag va klar pratade jag dock me johan som sa att han skulle komma in till stan. Perfa. Rakade leggsen och tog en raggardusch. Gott. Tänkte att när ja ändå skulle va hemma, så vare lika bra å slänga på ett par tvättar också. Halvkul. Gjorde det, slängde på TVn, och såg postkodsmiljonären. Sådär. Sneglade åt vänster och får en uppenbarelse: Jag har ju för fan Baileys hemma... va sitter jag här å suktar efter godis för. Guld. Tar mig en 8a baileys, och sippar på genom hela Idol sen. Najs. Får senare ett sms av johan, som säger att han nog inte hinner in till stan... grabbarna i sporthallen tar för lång tid på sig. Skit. Jag som hade rakat benen å allt. Jaja, slänger på Good Will Hunting istället och njuter av en till "balle". Mmm. Lite senare ringer johan igen och säger att han ändå kommer in till stan. Hehe. Ligger i soffan och halvsover när han kommer. Frick in a stick. Blir iaf liiite piggare efter en stund, så vi häller upp en ny baileys och käkar clementiner. Inser sen att jag inte orkar va vaken en minut till. Typiskt. Borstar tänderna och går och lägger oss. Mysigt. Vaknar hundra gånger av Brasse. Fuuck. Lyckades ändå sova ut imorse, så nu är ja pigg som en cigg. Tjohoo. Längtar tills ikväll då vi ska till Sofi och sen på Grace. Rock on!

Såå.. så äre ibland. Sometimes you win, and sometimes you lose :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0