TGIF

Så var det äntligen fredag... började me att ja sovit ungefär 4 timmar inatt, för att ja hostat å snorat så mycke(sorry johan för det), och fortsatte med tenta i affärsförhandling. Den gick ju sådär, skrev på alla frågor utom två, så ja hoppas på ett G iaf!

Åkte hem å blåste ut halva hjärnan och kolla lite på damernas match mot USA. Kom på att ja kanske borde göra nåt mer konstruktivt när det ändå regnade, så ja bakade en plåt me kladdmuffins. Elin å mjukis kom såklart som ett brev på posten och hjälpte mig decimera antalet till fem :)

Efter det vare lugna puckar... ringde runt till lite LIA-företag, men fick såklart inge napp.. så nu äre fortfarande i klistret som gäller!

Kvällen fortskred med att ja öppnade en fil på msn, fast mjukis sa att ja inte skulle, och jag hade ett DUNDER-virus i datorn. Ringde Jonas, syrrans ex, och förklarade problemet. Blev dock inge klokare på det han försökte säga, så vi får väl se hure går me viruset. Kan fortfarande inte logga in utan att skiten visar sig, och jag skickar det vidare till alla på min kontaktlista :(

Sorry för det alla berörda.. my bad.. IGEN! (är ju it första gången jag går på msn-virus-niten direkt, hehe)

Nu har iaf mjukis gått hem, och jag tänkte faktiskt ta en riktigt tidig kväll själv. Ska bli skönt me lite sömn, efter en jobbig natt!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Jaaa, jag håller på att få ordning på allt igen... Men det tar ju sin lilla tid... :( Faaan va najsiga muffinsar du bakte åt oss... Mumma. Å grädde i kaffet ÄR gott, våga säg nå annat, Elub! Harre fint ikväll för det ska jag :) Puss puss!

2007-09-14 @ 21:23:32
Postat av: zed

nää de va inte dåligt me muffins å gräddkaffe :)
Hoppas du fick en fortsatt skön kväll.. jag tog disken å sen gick ja å la mig, superhärligt!!
puss puss

2007-09-15 @ 09:52:29
Postat av: Mickan

ajdå.. en kille på min msn-lista skickade sånt till mig men jag öppnade aldrig. Det stod något om nakenbilder på honom så jag vågade inte. Haha. Jag förstår varför du öppnade;) Nädå.. Hoppas det löser sig!

2007-09-15 @ 15:22:50
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: zed

haha.. ja om de hade varit så väl :)
trodde bara de va nåra nya roliga bilder från min polare.. han brukar ju skicka ibland, så ja tänkte de va en säker källa.. ack så fel man kan ha ibland!

2007-09-15 @ 15:34:00
Postat av: Mjukis

Jaaa, det har jag och jag är så glad över det. Brassen kanske mysteriskt försvinner igen ;)Får se, om jag orkar, kanske det blir lite fotboll i morron :) Din dator är elak mot min dator ahhahaha :) Hoppas att skiten försvinner snart! Puss

2007-09-15 @ 16:52:27
Postat av: zed

ja jag veet... vet inte hur ja ska få bort skiten, jonas verkar ha bailat mig :(
Hä är då bara å säg till om du vill låna missen, han kan behöva lite mjukis-love!
puss

2007-09-15 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0