Schveinigt roligt...

Nu har alltså första dagen på praktiken varit, och jag har ingenstans att va... Har sökt en massa, och det lutar åt att jag eventuellt får på mitt gamla företag TMS Electronics... hoppas hoppas, annars vette faschiken va ja ska gö!

Helgen har i övrigt varit bra... lördan låg ja inne i regnet å kollade på film, och på kvällen for ja till ztoof som hade fest. Hängde där nåra timmar innan ja drog hem igen. Va riktigt skönt me en lugn och vit helg för en gångs skull :)

Söndan va också najs.. johan kom hit runt 12.30, så vi gjorde en schveinigt go lunch och kollade på idol-marataton innan han stack iväg till mowheeda för att samlas inför sin match. Jag å elin åkte lite senare för att kolla på den, skönt me en liten utflykt på söndaseftermiddan sådär! Kul också att dom vann... efter matchen åkte jag hem och käkade pizza me mjukis och hennes arbetspolare Poo, och efter det blev de godis å Bourne Ultimatum hos henne!

Idag skulle vi förresten ha träffat vår handledare på skolan, JC, men han dök inte upp... fastän det var bestämt att vi som inte hade LIA skulle träffas för att gå igenom allt möjligt verkade det som. Han som har tjatat om att vi måste komma på möten, rapportera hure går osv... och så kan han int ens höra av sig å säga att han är sjuk el mår dåligt el nå... Jäkla konschtit måst ja säg!

Avslutar därför me att citera Patrik Larsson från Mammas nya kille: " Ta int illa upp, men du lev ju i Dr Schnuggles värld"

Klarrt å betarrt


Kommentarer
Postat av: Mickan

han den dära JC verkar ju helt mupp vad jag hört från pontus med. hoppas det löser sig med lia:n iaf, du kan ju gå praktisera hos mig annars? planera inköpen här, typ mjölk och sånt. =P och ja gubbarna kom hit och fick ordning på mina kanaler=) ha dt=) Kramar

2007-09-17 @ 20:40:00
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Elise

Jag hörde av Fredric (lia-coachen) att JC tyå brutit ihop pga av personliga problem hemma + pressen på jobbet. Det var därför han sjukskrev sig idag. :( jag tycker inte att vi ska vara för hårda mot honom, han är snäll egentligen ...

2007-09-17 @ 20:55:32
Postat av: zed

nää ja vet.. hörde också de av fredrik.. men nån borde ju berätta sånt för oss så vi inte behöver ställa några krav på honom! Bara man vet läget liksom.. vi är ju ändå bara människor :)

2007-09-17 @ 20:57:35
Postat av: zed

va skönt att de löste sig mickan, haha.. njut av kvällens utbud nu :)

2007-09-17 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0