Pite i veckan

Måndag: Tog flyget upp till pite på morronen, och möttes av brorsan å hans barn på kallax! Emmsan va lite blyg från början me tinade upp rätt fort.. Linus kände nog inte igen mig, me tanke på att han är 1år och att jag senast såg honom i julas. Körde hem till till syrran där de blev fika å lite skitsnack. Kvällen va ja hos brorsan å drack lite vin å pratade en massa :)

Tisdag: Väcktes vääldigt tidigt av emma som ville ha frukost. Gjorde inte så mycke på dan.. lämnade henne på dagis, drack kaffe, surrade mm. Middag blev de hos syrran där vi "firade" min födelsedag också, så ja fick en massa fina paket! På kvällen vevade jag å charlie igång det gamla 8-bitars nintendot å drog en match i super mario :) Vann såklart..hehe

Onsdag: Tog de lugnt på förmiddan, och sen kollade ja på emmsan då hon skulle åka skridskor me syrran. Fikade lite på stan me Angela, började känna mig sjuk, åkte till syrran å kollade på film me henne å bengan, fick feber och gick å la mig!

Torsdag: Vaknade genomblöt i svett.. stapplade mig ner för trappen å drack vatten och sen la mig inne hos syrran å surrade nåra timmar :) Försökte hålla mig vaken resten av dagen genom att underhålla emma å linus. Gick dock inte så bra, så de blev en tidig kväll.

Fredag: Kände mig hyfsat bättre, så det blev en lugn förmiddag hos brorsan me ungarna. Eftermiddan spenderades på stan, där ja hittade nya bandyskor! Fikade lite me Thompa också lite senare. Kvällen samlades vi alla hos brorsan, för att jag å mamma skulle åka på lördan! Mycket trevligt å hinna umgås me alla samtidigt :)

Lördag: Steg upp, sliten som fan, 06.20 för att käka lite frulle å packa väskan. Mamma kom till brorsan runt 7, och sen bar det iväg till statoil för tankning. 07.45 var vi på väg söderut. Körde till nyköping ungefär, alltså ca 100 mil, och sen fick mamma ta över ratten för att mina ögon va helt trasiga... Runt 21.45 svängde vi in på OKQ8 vid citygross och tankade å köpte mjölk. Sen va ja hemma, å de va såå skönt!!

Har varit helt underbart att va hemma en sväng, men ja tror faktiskt inte att ja kommer flytta tillbaks inom den närmsta framtiden... Kul å träffa familjen å kompisar, men ja har inte så mycke kvar för själva stan å alla andra längre... Tycker familjen får flytta närmare mig iställe :)

Här är lite bilder

1.2.3.4.

5.6.7.8.

9.10.11.12.

13.14.15.

16.17.18.


1. jag å syrran plåtar oss
2. charlie spänner sig
3. emma
4. Linus
5. bror
6. jag å lainus
7. charlie å janna hos dom i deras nya kök
8. tjohoo - jag å lins-linusen
9. busungen är trött
10. papí, mamí å bror
11. janna, millan å emmsan
12. pappa å morbror peter, i fredags
13. första dagen hos syrran
14. födelsedags-dags hos millan.. charlie å emma
15. bus me linus hos millan
16. mamas and papas
17. Linus, syrran å bengan
18. De veet du...á la linus :)

Nu kan nog inte inlägget bli större, så jag tänker återgå till soffan och försöka kurera förkylningen jag drog på mig under veckan!!

Goodnight ya'll :)


Kommentarer
Postat av: pappsen

jätte härligt å få kramas,få se om det blir nån tur ner efter nån bil,då kommer jag till dej/kram

2007-09-11 @ 07:40:57
Postat av: zed

jaa de tycker ja me att de va :)
jo du får väl säga till också om ja ska åka å titta på nån bil!
kramar

2007-09-11 @ 12:18:06
Postat av: Mjukis

Snyggaste Zed! Verkar som att du hade det fab, trots lite tid... Puss

2007-09-11 @ 18:37:45
Postat av: zed

jaa.. jag hade verkligen skitmysigt me'rom :)
pussis

2007-09-11 @ 19:08:57
Postat av: Elus

Så fina bilder... =) Men vi saknade dig här i växjö så det är bra att du är tillbaka hos oss =) Puss

2007-09-13 @ 10:57:31
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: zed

hehe.. jo jag saknade ju er me, tur att de inte var längre tid ja va borta :)
pus pus

2007-09-13 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0