Lördag på Grace

Började kvällen med att städa och diska, och korkade upp en öl. Gjorde mig klar och traskade sen in till stan för att möta upp Barro och hennes possy utanför Åhlens.

Festen stod Sofi för denna gång, vilket va kul. Det dracks och sjöngs hela kvällen. Lyckades även krossa frisör-Jimmy i SingStar, och jag å Jake slog allt motstånd totalt... Inte illa, med tanke på att jag sjunger så :)
Var en trevlig blandning människor, både nya och gamla ansikten.. men roligast var nog att se en full Jake haha.

Efter SingStar och förfest bar det av till Grace, där trycket va hyfsat me tanke på att de var fattigmanshelg! Dansade iaf tills brallorna höll på flyga av, battlade nämligen me Jake i slutet och jag trodde ja skulle dö haha!

Här kommer bilderna från gårdagen :) Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Mjukis

var ni på griiiiiiiis? haha... bra att du hade roligt :) pussis

2007-09-23 @ 21:06:56
Postat av: zedski

ja visst vare... tyckte jag såg dig där me ;)
my brownbear :)
pussis

2007-09-24 @ 18:00:31
Postat av: Mickan

Men stackars Mikis, hon ser totalt livrädd ut på ett av korten. Vad gjorde de med henne? Haha.

2007-09-24 @ 20:11:28
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: zedski

jaadu vet faktiskt inte.. de var hon själv som valde det kortet efter att han fotat oss.. HAHAHAHHA.

2007-09-25 @ 19:17:10
Postat av: zedski

eller jaha.. haha, du menar det när dom dansar? jo visst ser hon rädd ut.. tror att jake tog för stor plats i sin dans, hehe :)

2007-09-25 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0