Another week end

Fredagen spenderades i soffan, var helt slut när jag kom hem från jobbet. Lyckades ändå städa å diska lite, innan jag tog en lång varm dusch. Frös nämligen som en galning hela kvällen. Tände nåra ljus och kröp ner i soffan med ett glas vin och njöt av nån film på tv. Somnade runt elva och sov som en stock hela natten, förutom när brasse väckte mig nåra gånger...

Lördagen började med jobb mellan nio och två, sedan hem å laga mat. Bjöd mjukisen på lasagne! Efter det blev de duschen och göra sig klar för ferre, tjohoo. Förfesten stod mjukis för och de va jag, ankan, henke, stalin, elin och sofi som var närvarande. Himla mysigt me en lite förfest faktiskt... blir inte så hysteriskt då hehe. Runt tolv-snåret bar det av mot stan och grace. Mötte upp en blöt och karatefull johan på stan, och drog me mig honom till grace :) Där blev det shake me både elin å jake..Sorry, inge bra rim.. jag vet ;)

Söndagen pågår just nu för fullt, och jag känner mig inte närvarande. Jag och johan kom väl hem runt tre inatt och käkade mat i förebyggande syfte, men ja va lika hungrig när ja vakna imorse. Somnade om och steg väl inte upp förrän runt två-snåret... Johan åkte hem och jag kastade mig in i duschen igen. Nu har jag just ätit hamburgare och ska väl iväg en sväng till J å ta en välbehövlig promme! Skönt.

Här är lite bilder då vi fular oss som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: Mjukis

Åhhhhhhh va fina vi ääääär... kommer fler bilder med min camera... skickar dem nu men du verkar it vara hemma så det får vänta. puss & tuss

2007-09-30 @ 18:20:26
Postat av: barro

Fest i helgen hörde jag, åååh så pepp jag är! Wooh! lovar att inte gå hem före stägning denna gång :)
kraam

2007-10-03 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0