Tisdag - MMVII

Har börjat på mitt projektarbete idag, men ja måste säga att inspirationen inte är den bästa. Ska försöka skriva om TMS och hur de kan effektivisera deras interna logistik, med hjälp av nya hjälpmedel och nya rutiner... Spännande va? Har nog aldrig varit såhär slö när det gäller att komma igång... eller jo, nu när ja tänker på det, så brukar det nog va såhär varje gång :) Jaja, har iaf börjat skriva inledningen och styltat upp lite av innehållet, så nu fåre va bra för idag. Blir väl å sitta hemma imorrn me en stund och fara till TMS efter lunch. Få lite statistik av Tobbe kanske.

Nu har ja just käkat lite, och pratat me johan.. så vi ska ut å springa en sväng ikväll. Skönt för ryggen känner jag, me tanke på att ja suttit i soffan å jobbat sen tio ungefär. Förkylningen har ju äntligen släppt taget nu, så nu äre mycke bättre flås tycker ja. Va ute en sväng igår och i söndas å sprang också, så snart är man på topp :)

Anyhoo.. nu ska joggingskorna på!
puss å hej ♥


Kommentarer
Postat av: Mjukis

tsss... ja jag vet inte varför jag skrev så... hmmm..?

2007-10-30 @ 17:21:53
Postat av: zz

men nu fåru allt berätta ;) tsss

2007-10-30 @ 20:34:48
Postat av: pappsen

du e inte slö,du har bara lite lång startfjäder,kör hårt.kram/farsan

2007-10-31 @ 07:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0