Ny vecka

Va ett tag sen jag rapporterade nu känner jag... Har bara varit fullt upp me jobb och annat. Förra veckan blev de mycke jobb på TMS, fastän att det var skitlite att göra. Kvällarna spenderades i soffan, me johan och me tjejerna såklart.

Helgen blev VIT för mig!! Fredag efter jobbet åkte ja till elin och hängde där när hon tog ett par öl och sen drog på krogen me hennes granne. Lördag jobbade jag, kom hem, pratade me syrran, pratade me pappa, hängde lite me johan och sen for ja till tobbe å annica på fest. Tytti och Emil var här och hälsade på från köpenhamn, så ja tänkte ja skulle passa på å hinna träffa henne iaf. Gillade dock mitt drag att köra till dom, för då kunde ja fasiken inte ta den där ölen som skulle smakat gott :) Festen va ändå kul, och runt halv 12 snåret skjussade ja bruttorna till stan och grace. Träffade upp johan som också just kommit till stan, for å köpte mat och sen blevre gonatt!

Gårdagen blev också lugn och fin.. söndagsfrulle, storhandling på willys, lunch, långpromenad, middag, hem och städa lite och sen film me J. Mycket härligt :)

Så nu äre ny vecka som nalkas. Ska jobba idag på striddes, vilket känns skönt me tanke på att ja måste ha extra cash för att klara mig. Blir ju inte så mycke extraknäck när man redan har praktiken på heltid. Har dock sagt till min handledare att ja måste jobba på striddes om dom ringer... annars klarar ja ju inte mig..hoppas att hon förstår!

O&O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0