I am Forrest Gump, I am

Nu ska ni få höra nåt som jag aldrig trodde jag skulle få berätta...

Jag har börjat jogga!

Är det inte helt otroligt? Jag har faktiskt varit ute å joggat två gånger denna vecka och det känns verkligen superskönt!! Allt tack vare den där söta mörkhåriga rackarn jag träffade på De Luxe en kväll i augusti :)

Han har otroligt nog fått mig att börja springa, och vi ska fortsätta med det nåra kvällar i veckan så länge det går. Efter ett pass känns det skitskönt: stretcha, komma in i värmen, ta en dusch och koppla av me en kopp té. Har dock liite träningsverk i vader och lår, men det ska vi nog få ordning på. Kanske inte så konstit egentligen, me tanke på att ja sprang runt HELA sjön i måndags, och det va första gången jag rörde på mig sen 8an i stort sett, haha.

Snart har väl flåset förhoppningsvis kommit igång, så ja orkar springa ännu längre... för gudarna ska veta att lillkroppen min behöver detta! Nog dags att bygga upp lite muskler, så ja it säckar ihop snart :)

Anyhoo... nu vet ni det, om ni undrar varför ja it är inloggad på msn om kvällarna! Then I'm out running :)

puss

Kommentarer
Postat av: pappsen

va-faan????,de e bra stumpan,va rädd om lillkroppen,du ska leva länge.kramar/farsan

2007-10-11 @ 07:22:33
Postat av: barro

Hurtbulle!

2007-10-11 @ 10:01:57
Postat av: Mjukis

Me likie the new uuu! Keep up the good work, ladybird! Puss

2007-10-12 @ 17:40:41
Postat av: Mjukis

nääääär kommerru hem, jag saknar dig och elin som fan :(

2007-10-14 @ 11:04:51
Postat av: zz

jaa visst äre bra.. imorrn är ja på spåret igen efter en rätt slapp helg hos morsan hehe :)

2007-10-14 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0