Så typiskt

Va hos annica å tobbe igår å kolla på sverige-spanien, och jag måste säga att besvikelsen blev stor. Hoppades innerligt och drog till me en long shot att dom skulle vinna me 2-1, men så blev ju inte fallet... Borde dock inte va nåt problem att slå lettland i nästa match, men man vet ju aldrig!

Dagen i övrigt flöt på rätt ok... jobbade till två, gick ner till mikis å fikade lite me henne och hennes föräldrar som va här på besök. Gick hem för att johan just kommit tillbaks från moheda me min bil. Tack darling för däckbytet :)
Sen blev de mat såklart. Johan drog till moheda igen och jag for till tobbe å annica där de blev fotboll å ett par öl!
Stabilt.



Kommentarer
Postat av: barret

Stabilt måste bli det nya it-ordet! haha!
Nästa lördag ja, tjejfest så det skriker om ett! pepp till tusen! Funderar på lekar, typ charader? :/ är så kass på sånt där men ngt måste jag (vi) styre opp :) Puss å hej!

2007-11-18 @ 13:55:08
Postat av: Mjukis

trodde fan att swe skulle förlora men inte med så mkt. men ett poäng behöver vi för att vara med. vi tar't! don't worry worry! puss

2007-11-18 @ 13:59:38
Postat av: z

haha.. jo nåt woligt måst vi hitta på, nåt fult kortspel el nåt funkar ju allti annars :)
sämst av swe.. höll ju it markeringarna för helvete!!
O-stabilt som fan :)
puss på er

2007-11-18 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0