Anledning att fira?

Hela veckan har gått åt till att skriva den förbannade uppsatsen om mitt projekt på TMS. Kändes ju aldrig som att de skulle ta slut, å ändå blev de tillslut 19! sidor. Idag la jag den sista pusselbiten och slafsade ihop en schleten powerpoint till redovisningen nästa fredag. Det är nåt ja inte förstår... va fan ska vi lämna in en PP för? Är inte de hela vitsen me en redovisning? Att visa alla, inklusive lärarna, sitt arbete då på redovisningen?

Jaja, nu äre gjort. Bara tre dagar kvar på praktiken nästa vecka å sen äre tillbaks vid skolbänken. Ska bli skönt som fan!

Ikväll blire mat å mys me johan. Imorrn blire tjejferre me mina brutskijs! Stabilt.

Puss

Kommentarer
Postat av: pappsen

fira? ja vafför inte,du har ju en liten anledning,mys me johan+ferren me bruudarna,tillräckligt för en fest.kram/farsan

2007-11-23 @ 19:10:02
Postat av: z

ja jag menar det :) ska bli kul som fan! kram kram

2007-11-24 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0