Sjukling

Blir så trött på att va förkyld.. började i söndas me ont i halsen.
Antar att ja får skylla mig själv eftersom det kanske inte är det mest intellektuella att cykla i spöregn med bara kofta och loafers.... (Hade ju brallor å linne också, så ni inte tror ja är nån liten streaker som kommer farandes på stålponnyn, hehe)
Tyvärr vare ju min idé att jag och Elus skulle cykla hem efter Terassen i lördas, för att ja skulle ta in sötkarten som va ute, annars hade ja lätt lagt skulden på henne och krävt att hon skulle serva mig me té och glass hela veckan.. men som sagt, nu får ja skylla mig själv! Tur vi hade roligt iaf, hehe..

Hursomhelst.. nu ligger ja iaf i min supersköna soffa å försöker komma på nåt att göra för att få tiden att gå, och ja kan int säga att de lossnar nåra übersnajsiga idéer... kan bara klaga och konstatera att de är fruktansvärt ruttna program på dagarna... ligger å zappar mellan ordjakten, capisch och days of our life, och snart börjar väl star trek också... så dehär funk fan it, måst hopp in i duschen å hitt på nå :-)

So, over and out
Ten-four


Kommentarer
Postat av: Elus

haha..det kan du ju bara glöömma...!!! Men du kan ju tänka på den underbart goda korv vi fick i oss... det var nog det bästa på hela kvällen! haha.. puss hjärtes!!

2007-05-19 @ 12:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0