Plugget

Nu har jag precis gjort min lilla hörna något mer stylish än det som var innan :)
Fick hjälp av mikis som är värsta grym på detta... tack sötis!

Idag har vi ränt runt på samarkand och lite andra ställen.. å sen har vi självklart suttit i solen å druckit kaffe:)
I afton blire eventuellt att åka ti henke å spela nalta gamecube.. måst ju ha revansch sen senast..hehe!
Men vi får väl se hure blir me de... borde ju egentligen plugga.. (eller gö nåt annat..hm)

Ha en underbar kväll
kram kram

Kommentarer
Postat av: annamika

foo shizz girl... säg till mig om det är ngt du tror att jag kan hjälp dah med^^ kramis

2007-05-21 @ 19:43:51
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0