Morgonmöte

Då var de dags för en ny dag, och ja är naturligtvis supertrött... Börjar dock överlägga me mig själv, och vad som ska hända idag. Kommer fram till att steg ett ligger i att äta frukost - men hur ska man göra det när vi inte har en tillstymmelse till morgonmat hemma..? Så steg ett blir att duscha istället, så får steg två bli att gräva fram nåt som överhuvudtaget går att äta! Steg tre får nog bli att ringa ti mikis å höra om vi ska plugga idag, för nu måste detta oövervinnliga mål tas itu med...tyvärr! Vore det inte bättre att göra nåt annat istället? Det är ju så fint väder idag me, så en sväng på stan el nåt annat kul (typ kaffe på mikis gård) vore egentligen det ultimata..hehe.

Nåväl, steg fyra får väl bli mötet jag har med den eminenta festkommitén ikväll på stallarna!
Självklart kommer dagen bestå av fler steg än fyra, men de får väl ha underkategorier istället, så det ser ut som en fin innehållsförteckning gör i akademiska uppsatser (nota bene: tänk universitetsform och inte
Juan-Carlos-stil....iiisch) Det låter ju utmärkt... lite dagen-som-den-kommer känsla :)

Nähä, då var det duschen som hägrade... men jag återkommer säkert me dagens nyheter lite senare :)

pus pus
ten-four

Kommentarer
Postat av: annamika

Ja, jag ska fan börja skriva på tyska^^. Det vore ju så klockrent att ta upp dessa kunskaper igen! Jag ska diskutera detta med Mikis. Kram

2007-05-22 @ 09:41:10
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0