Lunch

Jag å puff sitter hemma hos mig å äter lunch just nu.. mycke angenämt!
Vi har varit i skolan och haft tentagenomgång på internationell handelsrätt (är inte så kul som det låter). Å snart ska vi gå tillbaka för att fortsätta bli smarta ;)

Igår lyckades vi faktiskt plugga en aning.. gjorde några frågor i logistikrätt, varvat me mycke kaffe å skitsnack såklart! Sen gjorde ja å puff lite mat, väntade på att elise skulle komma förbi så vi kunde åka till stan för att möta upp mikis å hennes tjejer! Sen satt vi på PM och tog nån öl å pratade lite.. väldigt trevligt faktiskt! Enda ruttna var att jag var "designated driver" å fick nöja mig me lättöl (som by the way gick på 38!! spänn per styck). Fick t.om rensa spargrisen för att ha råd me den...hehe

jaja.. nu äre tillbaks ti skolan :)

puss
ten-four

Kommentarer
Postat av: peter claeson

fy fan va söt du zandra,kram/p

2007-05-24 @ 19:08:42
Postat av: Anonym

Jagis tyckeris medis attis duis äris sötis^^ + attis dinis bloggis äris finis! Pussis frånis Mjukis!

2007-05-24 @ 20:58:20
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: zed

hehe.. tack så mycket pappsen!
Å tack tack till dig me mikisen :)
puss å kram

2007-05-24 @ 21:37:44
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0