it´s a beautiful day

Har just kommit ur duschen och sötkarten står å skriker vid dörren å vill ut... Öppnar dörren för att släppa ut lillrumpan och möts av strålande sol och en vägg av värme :) Fy fan va skönt de är att va ledig idag.. borde egentligen plugga till tentan på fredag, men va faan.. Drar hellre en sväng ti mikis å solar lite å kanske en runda på stan el nåt... plugga kan man ju göra ikveel istället..hehe.

Igår var verkligen perfa.. jag åkte till mikis åsså gick vi ut på en långpromenad i skogen me ronja. Sen åkte vi å handla på citygross.. just ja, fy fan vilken rutten försäljare som stod i entrén å sålde glocalnet-abbonemang... Han totaldissade min telefon!!! Sa att den hörde typ hemma hos bingolotto-försäljarn i hörnet...att en så söt tjej som jag inte skulle ha en sån rutten telefon... att mitt abbonemang var piss jämfört me hans.. naturligvis att min mobil va värdelös mm... så höll han på! Tänk om telefonen var det sista jag fick av min pappa innan han dog, eller nåt?!
Va fan skulle idioten ha sagt då? ska no köra me den nästa gång..hehe ;)

jaja, hursomhelst.. efter missödet på citygross, åkte vi hem ti mikis å gjorde kaffe å satt i solen resten av dagen.. fy fan va najs de var :)

Så idag skulle verkligen kunna bli en liknande dag som den som var igår :)
Bara inte mikis bangar å ska plugga el nå sånt... bara så du vet mikis: LAME...hehe, skämt ju bara ;)

hörs
ten-four

Kommentarer
Postat av: annamika

jag ska int lameassa idag^^ haha promise! men VI kanske kan titta på nån av uppgifterna iaf^^ *hihi*

2007-05-21 @ 10:45:46
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0