I elfte timmen

Som alla säkert förstår så har ja naturligtvis inte börjat plugga än.. var tänkt att ja å elin skulle plugga efter skolan idag, men det blev att fika, äta mat, å kolla på TV istället.. Sen hade vi möte me festkommitén, där vi gick igenom lite praktiska detaljer inför sommarfesten den 9.e juni..

När ja kom hem slängde ja mig över vår stora disk... vill ju inte att den går iväg nu när ja ska flytta..hehe ;)
Under diskningen kom ja överens me mig själv att ja skulle plugga så fort ja var klar.. sen vart ja ju tvungen att ringa annica för att höra lite om hur det blir me festen hos henne å tobbe på lörda... sen prata ja me lite folk på msn å kolla mailen.. och vips så var klockan 21.45...iiiisch.

Men istället för att läsa så sitter ja just nu me en fräsch ansiktsmask å nyplockade ögonbryn å kollar på sjätte sinnet :) hahaha... bra karaktär el?

Så pluggandet får no börja när ja går å lägger mig istället... som alltid: i elfte timmen...

jaja.. tur vi har ett skönt talesätt i pite som säger: hä årn shä = det ordnar sig
så vi kör på den idag me... brukar som alltid hålla måttet av nån anledning :)

Gonatt mina vänner

å var it rädd för att skriva en kommentar... alltid lika kul :)

kramar


Kommentarer
Postat av: Elus

O ja hä årn så... jag håller fullständigt mä!!! pussen*

2007-05-24 @ 22:04:29
Postat av: don allezandro

mener´t gumman :)
pus pus

2007-05-24 @ 22:15:11
URL: http://coolazandra.blogg.se
Postat av: Elisen

Jaaa du, det blev visst inget pluggande för mig heller :P hahaa

2007-05-24 @ 22:43:44
Postat av: barro

Åkajj, eftersom vi fikade igår tycker jag mig ha rätt att kasta in en kommentar här :) Jag tror att ni ALLA klarar tentan imorn och det firar vi sen den 2 juni @ my place! :) (btw: mitt användarnamn på bloggen är barro, lösen är heiskanen. If ya´ll are interested in reading! :)

2007-05-24 @ 22:55:44
URL: http://g0ldfish.blogg.se
Postat av: zed

men hejsan barro! kul att du hittade hit:)
å självklart ska vi partaja å fira hos dig den 2a!!
blir ju superkul :)

2007-05-24 @ 23:30:33
URL: http://coolazandra.blogg.se
Postat av: annamika

INGEN KARAKTÄR FÖR NÅN AV OSS^^ Det är ju sååå klockrent!

2007-05-25 @ 06:37:34
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0