El martes por la mañana

Då var det tisdag morgon och jag har just duschat å gjort mig klar.. ska ringa å tigga lite jobb på TMS och sen blire väl att åka ti mikis för att glajja runt antagligen :)
Har även gått igenom mina finanser och de ser fasiken inte ljust ut.. vill verkligen va likvid, men inträffar de inte ett större mirakel snart, så lär det fortsätta se rätt mörkt ut för ett tag.. hehe

Igår va sannerligen en bra dag.. mitt VG gjorde absolut att dagen blev mycket ljusare än tänkt! När skoldagen va över, som för övrigt var riktigt intressant.. trodde inte att lagen om offentlig upphandling skulle va intressant överhuvudtaget... så gick ja hem å tvätta nåra tvättar. Gjorde en torftig middag (kotletter m grönsallad) å sen gick jag, annica å mikis runt sjön :) Riktigt skönt å röra på sig.. har inte gjort de på ett tag nu, så de var verkligen inte en minut försent :)

Väl hemma igen blev de soffan för resten av kvällen... kanske inte de bästa men.. va iaf halvnyttig å åt en frukt iställe för godis å glass, så...

hörs
ten-four

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0