09.49

Då var man tillbaka i dag-tv-träsket igen då... tur att lördagarna har lite mer att erbjuda, för snart kommer ett dubbelavsnitt av mina älsklingar i Scrubs!!
Gårdagen gick ju fein feint.. fortsatte med min enormt oorganiserade flyttpackning (nu äre bara ca 13 dar tills ja får min lägga) och sen låg ja å läste Marian Keyes i soffan nåra timmar innan ja börja me maten (Blev marinerade kotletter, rotsaker i ugn och offcourse Lohmanders bea-sås) Svajnigt gott :)
Efter en liten vilstund på soffan, gick ja över ti Malin på PG 10 för att hjälpa till i sorgearbetet.. hon har just gjort slut me sin tysk, och behövde uppmuntring... Detta resulterade naturligtvis i att ja sög i min nåra öl, lite daiquiri (Malin å Anais var iaf övertygade att det var det vi drack... med viss modifikation såklart, hehe) Tyvärr äre ju så me mig att mycke vill ha mer, så ja blanda till en riktigt najsig whiskey o cola... drack me andakt, för de smaka precis som rom å cola... säger rätt myche om wirren ;) men gott vare! Tack å lov hade ja på grund av min dunderförkylning, något uns av självbehärskning, och pallra mig hem runt halv 12... Skönt å sova!

puss å hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0