Sista tentan

Jaa, då var det dags.. sista tentan på första året! Det är lagen om offentlig upphandling som ska behandlas och överkommas idag, vilket känns rätt ok... Har som vanligt inte pluggat nåt, satt typ en halvtimme igår när ja vänta på tvätten å läste igenom lite när ja gick å la mig... Hoppas det går bra ändå. Har ju it behövt plugga till dom andra tentorna så ja hoppas att denna är lika enkel :) Vet dock aldrig, eftersom de är en annan lärare denna gång, och vi har ingen aning om hur han styr upp tentor..

Sen äre iaf sommarlov!!! Hela 6 veckor långt, å ja kommer att jobba den största delen... vill verkligen hem en sväng till de nordligare breddgraderna, men ja tror faktiskt it att min ekonomi stödjer det förslaget. Är som vanligt luspank å überstressad över det! Som tur va, så pröjsa pappsen min bilförsäkring denna månad, så då slapp ja det iaf :)
Tack papí , du är bäst :)

Ikväll blire väl en liten avslutning.. vi ska sitta hos Stalin å grilla å sänka nåra kalla.. mycke trevligt! Blir dock rätt lugnt för min del, ska försöka hålla igen lite på spånken, mest av ekonomiska skäl, men också för att ja faktiskt är lite rädd om min stackars lever..hehe.

Jaja, nu äre snart MacGyver... måste bara se... det är ju dom första avsnitten dom kör nu, så de kan ju it bli bättre!!

Hörs å ses
puss kram

Kommentarer
Postat av: Elus

Du har då minsan en snäll pappsen du! Hmm...din lever?! Va tror du om min...hahahah. Ses snart sweet! Pussar**

2007-06-15 @ 09:25:08
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: zed

aaa, de har ja.. men de har ju du me :)
pus pus

2007-06-15 @ 12:54:23
URL: http://coolazandra.blogg.se
Postat av: annamika

haha... levern! ja fyy faan! den har nog aldrig mått så sämst som nu^^ Puss

2007-06-17 @ 12:32:26
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0