News of today

Har inte flyttat än till nya lyan.. dom ringde i måndas å sa att mina tapeter va restade å kommer nästa vecka, så ja måste nog vänta me att flytta in soffa, bord, säng å allt tills dess tyvärr.. Blir för dyrt att hyra släp två gånger, så de känns skitsynd.. nu hänger jag bara där på dagarna å åker "hem" för att sova. Tur att ja slapp junihyran iaf :)

Vaknade för övrigt tidigt idag me, börjar ha som vana att stiga upp 7-7.30, å det är ju skitbra! Hinner me en massa saker på morronen, å så kommer ja i säng rätt tidigt också :)
Idag har vi föreläsning som börjar kl 10, men fram till dess viger ja min tid till min läckra MacGyver :) Nu har han ju börjat visa sina skills på morgonen istället för runt lunch, som det va för nåt tag sen!! Mycke angenämt måste ja säga!

Jaja.. up up and away, hörs när vi hörs :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyy faan! mackan asså. jag giller'n^^ *hihi*

2007-06-14 @ 16:39:51
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0